Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Isnin, 21 Disember 2009

debaran ke sekolah menengah

Assalamulaikum dan salam sejahtera
Setiap orang pasti akan ke sekolah menengah, setelah enam tahun berada di sekolah rendah.umur saya hampir 13 tahun dan tahun depan saya akan ke sekolah menengah.Saya harap saya akan ke sekolah menengah yang saya inginkan dan tinggal di asrama penuh.Entahlah di mana saya akan bersekolah menengah.Terasa hatiku berdebar -debar untuk ke tingkatan satu.Mudah-mudahan saya dapat kawan yang ramai dan baik seperti di sekolah rendah.
Apayang penting saya haruslah sentiasa berdoa agar tidak mendapat pengaruh yang jahat dan mendapat ramai kawan yang baik - baik .Di sekolah menengah nanti banyak pelajaran yang akan saya pelajari jadi, saya perlu belajar bersungguh - sungguh .Sampai sini sajalah see u....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan