Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Khamis, 17 Disember 2009

Sedihnya berpisah dengan kawan-kawan sekelasku di SK.Penagatan, Keningau..namun apa daya...


Assalamulaikum dan salam sejahtera....
Setiap detik yang berlalu kurasakan begitu cepat berlalu.
....setelah enam tahun bersama-sama dengan rakan sekelas, akhirnya berpisah juga dan meninggalkan alam keanakan dan memulakan alam remaja.
Kini aku akan memulakan langkah ke tingkatan 1 terasa hatiku berdebar -debar.
Dan, sekarang saya sedang menunggu tawaran ke sekolah menangah.
Huu..saya tidak sanggup untuk meninggalkan kawan-kawan sekelas saya yang baik -baik belaka terutamanya kawan-kawan perempuan tapi..apa boleh buat dah nasib badan he..he..
Teringat lagi di saat hari terakhir berada di sekolah dan masa itu diadakan majlis perpisahan kami menangis kerana sedih untuk berpisah dan meniggalkan sekolah tercinta.
Tapi apa boleh buat kan saya kena teruskan persekolahan saya di sekolah menengah dan menuju ke alam remaja . Entahlah macam mana tahun depan adakah saya akan mendapat kawan yg baik .Semoga saya dapat menumpukan perhatian saya dalam kelas dan dapat mengembirakan kedua ibubapa saya dengan keputusan saya dalam pelajaran Insyallah.
sampai di sini saja kata kata saya moga kawan- kawan sya tidak lupakan saya ye...
saya akan merindui kamu semua biarpun kita jauh di mata, tapi dekat di hati .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan